ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2003

ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ

Ta-Lamogia-Poster ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ
ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Μια ζωή θέατρο, έμαθα ότι στο θέατρο δεν υπάρχει σιγουριά. Κανείς δεν ξέρει αν μια παράσταση θα έχει επιτυχία ή όχι.
Γιατί-όπως λέγανε οι παλιοί-η επιτυχία είναι ένα “πουλάκι” που πάει και κάθεται πάνω από ένα θέατρο.
Συμβαίνει, όμως, κάποιες φορές να διαισθάνεσαι το “πουλάκι”, ν’ ακούς το φτερούγισμα του στον αέρα, πριν την πρεμιέρα…
Αυτό μου συμβαίνει κι εμένα, τώρα, στις πρόβες “Τα Λαμόγια”.
Μιας δουλειάς που πιστεύω πολύ. Γιατί μας φέρνει το άρωμα, τη δροσιά και τη λάμψη της παλιάς, καλής επιθεώρησης και ταυτόχρονα πατάει γερά στο σήμερα. Μιλάει καθαρά και άμεσα και ότι συμβαίνει δίπλα μας και γύρω μας.
Κι ενώ γύρω μου γίνεται το χάος, εγώ βλέπω στο ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ το πουλάκι. Δεν το λέω όμως στους Αφούς Τάγαρη, για να συνεχίσουν να ξοδεύουν. Μην κάνουμε προχειρότητες.
Ούτε στους συγγραφείς, για να φέρουν κι άλλα, πιο ωραία κείμενα. Ούτε στον Ζακ, για να “γεννάει” διαρκώς δυνατές μελωδίες. Ούτε στους συνεργάτες μου ηθοποιούς το είπα, για να συνεχίσουν να “ψάχνουν” και να “φωτίζουν” τους ρόλους με το πηγαίο ταλέντο τους.
Μόνο σε σας, το κοινό, το λέω για το “πουλάκι” της επιτυχίας. Γιατί το “πουλάκι” είστε εσείς.
Ο μεγάλος κριτής. Ο καλύτερος διαφημιστής κάθε παράστασης. Και η παράσταση ξεκινάει.
Καλό σας ταξίδι, Φώτης Μεταξόπουλος, Σκηνοθέτης-Χορογράφος

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Αγαπητέ θεατή καλησπέρα
Γιατί και εφέτος Επιθεώρηση στο ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ;
Γιατί πιστεύουμε ότι την Επιθεώρηση ο θεατής την αγαπάει περισσότερο από κάθε άλλο Θεατρικό είδος, για τα Τραγούδια της, την Καθημερινότητά της, τα Πιπεράτα Αστεία της, για την Επικαιρότητά της και την Πολιτική της Σάτιρα.
Και το σημαντικότερο;
Γιατί η Επιθεώρηση ενώνει όλους τους Θεατές, έστω και αν προέρχονται από διαφορετικές Πολιτικές Παρατάξεις! Όλοι μαζί διασκεδάζουν ακόμα και αν πολλές φορές τα αστεία της στρέφονται κατά τςη ιδεολογίας τους.
Κι αυτό γιατί ο Έλληνας Θεατής διαθέτει χιούμορ. Κι αυτό οφείλει να το γνωρίζει κάθε Συγγραφέας που αποφασίζει να γράψει Επιθεώρηση….ως επίσης εκείνο που πρέπει να ξέρει πολύ καλά, είναι να μην χαρίζεται σε κανέναν και να βάλει με την πένα του προς όλες τις κατευθύνσεις!
Τώρα αν αυτό το γνωρίζουμε εμείς που υπογράφουμε αυτή την Επιθεώρηση, εσύ Θεατή θα κρίνεις…
Όπως κα να ‘χει όμως εμείς oι Συγγραφείς, σου ευχόμαστε…
Καλή Διασκέδαση ΒΕΡΥΚΙΟΣ-ΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΣΕΦΕΡΛΗΣ

ΔΙΑΝΟΜΗ
(Σύμφωνα με τη σειρά εμφάνισης)

Α’ ΜΕΡΟΣ
ΕΝΑΡΞΗ
Ο Θίασος και το Μπαλέτο
ΤΑ ΨΩΝΙΑ
Ζωνόρος-Γεωργίου (του Γ. Γεωργίου)
ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ
Σεφερλής-Γκίνη-Τσαβαλιά (των Βερύκιου-Σεφερλή-Ορφανού)
ΠΙΑΣΤΕ ΤΗΝ ΓΡΙΑ
Καπετάνιος-Ανούσης (της Ελένης Λευτεριώτη)
Η ΚΥΡΙΑ ΕΧΕΙ ΚΕΦΙΑ
Γκίνη-Ζωνόρος (του Γ. Γωργίου)
ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Σεφερλής-Καπετάνιος (των Βερύκιου-Σεφερλή-Ορφανού)
ΠΙΑΣΤΕ…ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
Βασιλείου-Γεωργίου (του Γ. Γεωργίου)
ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΘΕΟΧΑΡΗΣ…ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΙΜΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ
Σεφερλής-Βασιλείου (του Μ. Σεφερλή)
ΕΠΕΛΑΣΗ…ΡΩΣΙΔΩΝ
Γκίνη-Ανούσης-Τσαβαλιά (της Ελένης Λευτεριώτη)
Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟY
Σεφερλής-Καπετάνιος (του Μ. Σεφερλή)
ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ
Όλος ο Θίασος και το Μπαλέτο
Β’ ΜΕΡΟΣ
Η ΑΓΑΠΗ ΗΡΘΕ ΑΠΟ…ΚΑΚΑΒΙΑ
Σεφερλής-Βασιλείου-Καπετάνιος-Ανούσης-Ζωνόρος-Τσαβαλιά-Μπαλέτο (των Βερύκιου-Σεφερλή)
Η ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
Τραγουδά η Νέλλη Γκίνη (του Θ. Βερύκιου)
ΑΠΟΘΕΩΣΗ
Ο Θίασος και το Μπαλέτο
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθεσία: Φώτης ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ
Κείμενα: Θ. ΒΕΡΥΚΙΟΣ-Γιώργος ΓΕΩΡΓΙΟΥ-Μάρκος ΣΕΦΕΡΛΗΣ-Στ. ΟΡΦΑΝΟΣ
Χορογραφίες: Φώτης ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ
Βοηθός Σκηνοθέτη: Βασίλης ΖΩΝΟΡΟΣ
Σκηνικά-Κοστούμια: Γιώργος ΜΑΝΟΥΣΚΟΣ
Μουσική: Ζακ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ
Κατασκευή Σκηνικών: Γ. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
Κατασκευή Κοστουμιών: Λίτσα ΜΙΧΕΛΗ
Φυτά Εσωτερικού Χώρου: Γιώργος ΑΧΛΑΤΗΣ
Φως: Γ. ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
Ήχος: Θ. ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ
Φωτογραφίες: Studio ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ
Μακέτα Ταμπέλας: Θάνος ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Περούκες: Ε. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Δημόσιες Σχέσεις: Κική ΣΕΓΔΙΤΣΑ-Μαίρη ΒΙΝΤΙΑΔΗ
Σύμβουλος Επιχειρήσεων: Γ. ΜΑΡΤΙΝΗΣ
Διαχείριση-Ταμίας: Σόνια ΖΕΛΛΙΟΥ
Θεατρική Παραγωγή: Αφοί ΤΑΓΑΡΗ Ο.Ε.